بازیار سرپرست اداره ورزش و جوانان: برنامه محوری از اولویت های ورزشی شهرستان درمیان است

بازیار در ادامه گفت: ماده 88(خصوصی سازی) اماکن طبق سنوات گذشته از طریق مزایده اجرا خواهد شد و هیات ها باید در این بحث ورود پیدا کنند و نسبت به بیمه ورزشکاران حساسیت ویژه داشته باشند چراکه در صورت بروز هرگونه حادثه و عواقب آن بر عهده مسؤلین سالن ها خواهد بود.

وی در ادامه به بحث آمایش رشته های ورزشی اشاره کرد و افزود این طرح برای شناسایی پتانسیل های موجود در شهرستان و توانمندی افراد ورزشکار و همچنین جذب حمایت ها بسیار حائز اهمیت است. چرا که این عوامل باعث رشد و تعالی ورزش خواهد شد.

بازیار از هیات های ورزشی خواست تعامل خود را با اداره و هیات های ورزشی استان استمرار بدهند و ضمن تکمیل چارت هیاتی خود در ارائه تقویم ورزشی و ارائه گزارش ها اقدامات لازم را انجام دهند.

 سرپرست اداره ورزش و جوانان تعامل با انجمن های دانس آموزی و توجه به ورزش بانوان و نیز فراهم کردن زمینه برای ورود بخش خصوصی و خیرین به مقوله ورزش و مباحث جوانان را از دیگر برنامه های حیاتی هیات ها و اداره مطرح کرد که باید با دقت کامل انجام شود همچنین برگزاری لیگ های ورزشی را از هیات ها خواستار شد و اینکه در صورت تزریق اعتبارات و امکانات توزیع آن ها بر اساس برنامه ها و فعالیت ها خواهد بودو در ادامه هر کدام از روسای هیات های حضر در جلسه به تشریح فعالیت ها و ارائه نقطه نظرات خود پرداخته  و خواستار توجه بیشتر مسؤۀین شهرستان و استانی به ورزش و جوانان این منطقه شدند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی