گفت وگو کسب 10 امتياز سهم نوين نوفرست از ليگ دسته 3 فوتبال کشور
تاريخ : چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, | 22:9 | نویسنده : sport-kj
گفت وگو
کسب 10 امتياز سهم نوين نوفرست از ليگ دسته 3 فوتبال کشور
خراسان جنوبي - مورخ چهارشنبه 1392/08/29 شماره انتشار 18555

گروه ورزش- تيم فوتبال نوين نوفرست بيرجند نماينده استان در ليگ دسته 3 فوتبال کشور با کسب 10 امتياز از 10 بازي و کسب رتبه هفتم جدول به کار خود در اين مسابقات پايان داد.

به گزارش خبرنگار ما، اين تيم در آخرين ديدار خود در اين رقابت ها عصر دوشنبه در اصفهان با نتيجه 2 بر صفر مغلوب ذوب آهن اين شهر شد.

مربي اين تيم پس از پايان اين بازي ها به خبرنگار ما گفت: با توجه به اين که ديدار با ذوب آهن آخرين ديدار ما بود و نتيجه آن تاثيري در وضعيت ما نداشت، قصد حضور در اين ديدار را نداشتيم و بنابراين 10 روز قبل تمرينات تيم هم تعطيل شد ولي توسط فدراسيون اعلام شد که هم جريمه مي شويد و هم سال آينده سهميه اي به خراسان جنوبي داده نخواهد شد.

«سميعيان» افزود: بنابراين با 11 بازيکن و 3 خودروي شخصي عازم اصفهان شديم و با اين شرايط باز هم در مقابل ذوب آهن، تيم اول جدول نتيجه بدي نگرفتيم و 2 بر صفر بازنده شديم در حالي که از بازيکن متولد 77 در زمين استفاده مي کرديم.

وي حمايت هاي انجام شده از اين تيم را محدود به تهيه دو دست لباس توسط اکبرپور و 4 توپ توسط زابلي گل از پيشکسوتان فوتبال عنوان کرد و افزود: به جز اين هيچ حمايت مادي از تيم انجام نشد و حتي براي يک بازي خارج از خانه هم وسيله نقليه در اختيارمان قرار نگرفت.

«سميعيان» که علاوه بر مربي گري، کاپيتاني اين تيم را هم بر عهده داشت، خاطر نشان کرد: با اين که ما در مجموع 15 تا 16 بازيکن جوان بومي در اختيار داشتيم و در تمرين ها گاه دو تيم هم آماده نمي شدند ولي باز هم در هيچ بازي خانگي باخت نداشتيم و 3 باخت بيرون از خانه ما هم در مقابل تيم هاي اول تا سوم جدول است.

وي تحليل خود از اين حضور را اين گونه عنوان کرد: به عنوان يک فوتباليست و مربي به هيچ وجه فکر نمي کردم بچه هاي ما با اين غيرت و تعصب بازي کنند در حالي که يک ريال هم از تيم دريافت نکردند.

من با تجربه اي که از اين حضور به دست آوردم با اطمينان مي گويم در صورت وجود اسپانسر و حضور 10 تا 15 بازيکن ديگر استان توان صعود به دسته 2 را هم داريم.

وي که سابقه چند سال فعاليت در تيم دسته اولي مس رفسنجان را دارد، گفت: در حال حاضر عليرضا عبدالهي يکي از بازيکنان ما با تيم اميد مس رفسنجان قرارداد بسته و چند نفر ديگر هم ممکن است جذب تيم هاي صعود کننده به مرحله دوم مسابقات شوند چون با اين شرايط بازي کردن در بيرجند هيچ سودي برايشان ندارد.

وي در مورد سال آينده هم خاطرنشان کرد: با توجه به شرايط موجود فکر نمي کنم هيئت فوتبال بتواند تيمي را راهي مسابقات کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی