مجيدي: هر چه دارم از استقلال و هوادارانش است
تاريخ : چهار شنبه 8 آبان 1392برچسب:, | 22:3 | نویسنده : sport-kj
مجيدي: هر چه دارم از استقلال و هوادارانش است
خراسان جنوبي - مورخ چهارشنبه 1392/08/08 شماره انتشار 18539
نويسنده: گروه ورزش

کاپيتان استقلال که 23 سال فوتبال بازي کرد،‌ عصر امروز و پس از بازي با مس کرمان در ورزشگاه آزادي کفش‌هايش را آويخت. او در روز هفتم آبان که هم شماره پيراهنش است، با استقلال وداع کرد. با توجه به اين‌که ديدار استقلال-مس آخرين بازي خانگي استقلال در نيم‌فصل اول است، مجيدي در استاديوم آزادي و در کنار هواداران استقلال براي هميشه از فوتبال خداحافظي کرد. به گزارش ايسنا، در متن خداحافظي فرهاد مجيدي آمده است: «هيچ وقت دوست نداشتم زمان خداحافظي‌ام را از قبل مشخص کنم. مدتي پيش به اين تصميم رسيدم که امروز روز خداحافظي از فوتبال است. از فردا همان جايي مي‌ايستم که شما مي‌ايستاديد. زير برف، يخ، باران و آفتاب سوزان اما اين‌بار من بايد به شما احترام بگذارم و تشکر کنم، درست همان کاري که شما براي من انجام داديد. تمام خاطره‌ها، خوشي‌ها و لحظه‌هاي تلخي که در طول ساليان حضور در استقلال داشته‌ام امروز جلوي چشمانم هستند. تلخ‌ترين خاطره‌ام «4خرداد 1390» است که روي قلبم حک شده و به هيچ‌وجه پاک نخواهد شد. روزي که در مراسم تشييع جنازه ناصرخان شرکت کردم و در بهشت زهرا(س) براي هميشه از وي جدا شدم. به من حق دهيد که با دشواري از اين پيراهن دل بکنم. هر کدام از ستاره‌هاي آن، مدال‌هايي بودند که همه ما به آن افتخار مي‌کرديم. من به بيشتر آرزوهاي فوتبالي خود رسيده‌ام و دوست داشتم با قهرماني در آسيا از فوتبال خداحافظي کنم اما اين امر ميسر نشد. اميدوارم در آينده به تنها آرزوي دست نيافته ورزشي‌ام در کنار هواداران عزيز برسم.»

 

هواداران عزيز و دوست داشتني!

بازيکنان مي‌روند ولي استقلال بزرگ باقي مي‌ماند. پيراهني که سال‌ها نام من بر آن نوشته مي‌شد را دوست داشته‌ام و همواره دوست خواهم داشت. پيراهن «آبي» که بر تن بازيکنان بزرگي چون غلامحسين مظلومي و حسن روشن بوده يا همان بازوبندي که مدت‌ها علي جباري، برادران بياني، امير قلعه‌نويي يا جواد زرينچه بر بازوان خود مي‌بستند از جمله خاطرات ماندگارم هستند. تقدير اين بود که در ايران پيراهني جز پيراهن پرافتخار «آبي» بر تن نکرده و با استقلال از دوران قهرماني خداحافظي کنم. از همه افرادي که اين فرصت را براي من فراهم کرده و مرا حمايت نمودند خصوصا امير قلعه‌نويي قدرداني مي‌نمايم. فرهاد مجيدي امروز به خط آخر سال‌هاي بازي خود رسيده و وقت آن شده تا پيراهن شماره 7 که ميراث بزرگاني چون «مجيد نامجومطلق» است را به بازيکنان تازه نفسي تقديم کنم که قرار است آينده فوتبال کشور را رقم بزنند.

 

هواداران هميشگي!

از فردا ديگر بازيکن استقلال به شمار نمي‌آيم ولي همواره يکي از شما خواهم بود و براي قهرماني استقلال دعا خواهم کرد. هرچه دارم از استقلال و هوادارانش است و هر کجا که باشم براي سربلندي استقلال تلاش خواهم کرد. چقدر سخت است پايان بردن اين نامه، همين‌طور نام‌ها مقابل چشمانم رژه مي‌روند، از تمام مربياني که در اين سال‌ها برايم زحمت کشيدند، از مديرعامل محترم باشگاه جناب آقاي فتح‌ا...زاده و ديگر مديران گذشته، کارشناسان، بازيکنان، کادر پزشکي، تدارکات، اهالي رسانه، دوستان، خانواده خصوصا پدر و مادر عزيزم و تک‌تک آن هواداراني که در اين سال‌ها همراهي‌ام کردند، کمال سپاسگزاري و قدرداني را دارم. در پايان لازم است براي تيم ملي کشورم که با درايت جناب آقاي علي کفاشيان، رئيس فدراسيون فوتبال و مربي بزرگش کارلوس کي‌روش، تلاش بازيکنان و دعاي خير مردم عزيز به جام‌جهاني صعود کرد، آرزوي موفقيت نمايم. خداي من شاهد است که در تمام اين سال‌هاي طولاني با تمام توانم بازي کردم و اگر قصوري از من سر زده از همه پوزش مي‌طلبم. مجيدي‌ها مي‌آيند و مي‌روند اما آنچه باقي مي‌ماند نام «استقلال» است که پشتش به شما هواداران، مثل هميشه گرم خواهد ماند. زنده باد ايران، زنده باد استقلال.برادر کوچک شما

 

فرهاد مجيدي


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی