نوین نوفرست 2 نماینده اصفهان یک لیگ دسته سوم فوتبال کشور...گزارش کامل این دیدار

نویسنده: روابط عمومی باشگاه - ۱۳٩٢/٧/٢٤

تیم فوتبال نوین نوفرست با یک بازی کاملا" تهاجمی توانست تیم قدرتمند اصفهانی را با دو گل شکست داده و در شب عید قربان به هم استانی های عزیز عیدی دهد..

سرهنگ قیطاسی در این خصوص گفت ما در تمامی بازیهایی که انجام دادیم همگان شاهد بودند که چه موقعیتهایی را داشتیم که متاسفانه مهاجمین ما با بی دقتی و عجله آنها را به هدر می دانند ولی در هفته گذشته بیشترین توجه تیم ما روی ضربات آخر بود که کاپیتان سمیعیان در این هفته بسیار خوب تمرین دادو تقریبا" یک مقدار از اشکالات رفع شد و توانستیم دو بار دروازه این تیم  خوب اصفهانی را به راحتی باز کنیم ولی تماشاگران و هواداران این تیم دیدند که چندین موقعیت صد در صد گل را باز هم مهاجمین به هدر دادند .

ما در هفته آینده بایستی با نماینده استان سیستان و بلوچستان تیم پرسپولیس زاهدان بازی کنیم .

در خصوص کمک مالی مسئولین  شهرستان و استان تا این لحظه هنوز متاسفانه کسی حال ما را نپرسیده است تا چه رسد که به ما کمک کنند.

و اگر تا هفته ایندن این تیم ساپورت نشود امکان رفتن به زاهدان میسر نخواهد بود

و احتمال دارد به این مسابقه نرسیم و این در صورتی هست که نمایند استان خراسان جنوبی در سال قبل ( وحدت خاوران یا همان 04) یک ریال از خودش هزینه نکرده و تمامی مخارج تیم را... و اتوبوس را ...در اختیارشان گذاشته بود. بنظرم گناه ما این است که تمام تیم بومی هستند...

به هر صورت ما نماینده استان  خراسان جنوبی هستیم ..و

 فوتبال هم جذاب ترین و پر طرفدارترین ورزش حال حاضر

 دنیاست .

هفته پیش تیم فوتسال بانوان به مسابقات اعزام شد که چند تا از بازیکنان این تیم از باشگاه ورزشی نوین نوفرست بودند و لی به اندازه ای که به این تیم فوتسال کمک شد به ما کمک نشده ضمن اینکه معتقدم به آنها هم کمک خوبی نشده است و ظرفیت

 استان خراسان جنوبی بیشتر از اینها می باشد . 

ولی این کم لطفی ها بالاخره میگذرد و روسیاهی به ... می ماند. به امید روزی که همه با هم یکدل باشیم نه فقط در صحبت کردن .( به عمل کار برآید به سخنرانی نیست). 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی