شروع بازیهای تنها نماینده استان، تیم فوتبال نوین نوفرست بیرجند، در لیگ دسته سه کشور

تیم فوتبال نوین نوفرست دیروز در دومین بازی خود از سری بازیهای لیگ دسته سه کشور مقابل میهمان خود تیم هلال احمر گراش شیراز ، بیش از 90 دقیقه در زمین چمن شماره 1 استادیوم آزادی بیرجند، بازی کرد و در پایان با نتیجه مساوی صفر بر صفر  بازی به پایان رسید.

 تیم نوین نوفرست:  با ترکیبی از بازیکنان جوان و کادر فنی کاملا بومی پا در عرصه این دوره از مسابقات لیگ دسته سه کشور گذاشته و امیدوار است بتواند بازیهای خوبی را ارائه دهد و استعدادهای ورزشی این استان و شهرستان را به رخ حریفان خود بکشد.

به گفته محمد رضا سمیعیان مربی این تیم:در اولین روز این بازیها فقط برای دوازده بازیکن کارت بازی صادر شده بود و امیدواریم که تا هفته آینده که به مصاف تیم نماینده استان اصفهان می رویم برای دیگر بازیکنان تیم کارت بازی صادر شود و با روحیه مضاعفی وارد زمین بازی شویم و با برتری و برد زمین بازی را ترک کنیم.

وی یادآور شد:این بازیکنان جوان، امیدهای آینده این استان و شهرستان می باشند و امیدواریم بتوانیم جایگاه فوتبال استان و شهرستان را به آنجایی که شایسته مردم هست برسانیم.

بازیکنان تیم نوین نوفرست در بازی دیروز:آرش عباسی-حسام آراسته -محمد رضا سمیعیان-محسن اسماعیلی ثانی- مهدی شکری- علی حیاطی- ایمان آتش افراز- مهدی کیهان نژاد- بهنام سیروسی- منصور عباسی و علیرضا عبدالهی بودند.و در دقیقه 70 بازی روح ا... نوفرستی با ایمان آتش افراز و دقیقه80 بازی میثم فدویان با مهدی شکری تعویض شدند.

سرپرست تیم نوین نوفرست:سرهنگ قیطاسی

مربی تیم:محمد رضا سمیعیان

داوران بازی:داور وسط: محمد ممتاز؛ کمک‌ها: عباس جوان و حسین زاهدی؛ و داور چهارم ابوالفضل داوطلب از بیرجند

نماینده و ناظر فدراسیون در این بازی:حبیب ا... بادلیان بود.

لازم به ذکر است :در حاشیه این بازی پیش کسوتان فوتبال، از جمله آقای محمد شبانی و آقای علی دقتی پور  در بین تعداد زیاد هواداران فوتبال که تیم شهرشان را تشویق می کردند حضور داشتند.

به گفته سرهنگ قیطاسی:تیم فوتبال نوین نوفرست، در گروه 5 لیگ دسته سه باشگاههای کشور بازی می کند که تیم های این گروه به شرح ذیل می باشد:

 

 

گروه پنجم:

ذوب آهن نوین اصفهان(6 هفته میزبانی)،نوین نوفرست خراسان جنوبی(5 هفته میزبانی)،شهرداری نوین  هرمزگان(5 هفته میزبانی)،شهرداری بم(6 هفته میزبانی)،صیادان کیش(5 هفته میزبانی)،صدر آباد اردکان یزد(6 هفته میزبانی)،مس نوین کرمان(5 هفته میزبانی)،هلال احمر گراش(6 هفته میزبانی)،پرسپولیس زاهدان(5 هفته میزبانی)،خاوران بیرجند(6 هفته میزبانی)،شهدا ارتش اصفهان(5 هفته میزبانی)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی