به نقل از خبرگزاری رسمی فارس
تاريخ : جمعه 29 شهريور 1392برچسب:, | 21:12 | نویسنده : sport-kj

92/06/27 - 12:44
شماره: 13920627000553
 
فارس گزارش می‌دهد
تساوی نمایندگان فوتبال خراسان جنوبی و فارس

در هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته 3 فوتبال باشگاه‌های کشور دو نماینده فوتبال خراسان جنوبی و فارس در استادیوم آزادی بیرجند به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم استقلال نوین نوفرست و هلال احمر شیراز به تساوی رسیدند.

خبرگزاری فارس: تساوی نمایندگان فوتبال خراسان جنوبی و بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، هر چه زمان می‎گذرد بر عمر فوتبال افزوده می‎شود، اقبال عمومی مردم، نسبت به این ورزش مردانه، پر تلاش و جادویی فزونی می‎یابد و در این میان، سهم جوانان و نوجوانان در گرایش به سوی این ورزش، چه از نظر داخل شدن در متن آن و چه لذت بردن از تلاش گروهی از بازیکنان در زمین، در جمع تماشاگر، از ورزش‎های دیگر بیشتر بوده و به همین دلیل است که در کشور ما هر ساله مسابقات لیگ‌های فوتبال با عنوان لیگ دسته یک، دو و سه فوتبال باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود.

فوتبال خراسان جنوبی چند سالی است که نمایندگانی در رده‌های سنی مختلف و باشگاه‌های لیگ دسته دو و سه کشور داشته است.

امسال برخلاف سال گذشته که از استان سه نماینده در لیگ باشگاه‌های دسته کشور حضور داشتند، یک نماینده از خراسان جنوبی در لیگ دسته سه فوتبال باشگاه‌های کشور حضور دارد.

سرپرست مربی تیم فوتبال استقلال نوین نوفرست اظهار داشت: تیم فوتبال استقلال نوین نوفرست تنها نماینده خراسان جنوبی در لیگ دسته سه باشگاه‌های کشور است که با تیم‌های ذوب آهن نوین ‌اصفهان، شهرداری نوین هرمزگان، شهرداری بم، صیادان کیش، صدرآباد اردکان، مس نوین کرمان، پرسپولیس زاهدان،‌شهدای ارتش و هلال احمر گراش شیراز هم گروه است.

تساوی نماینده خراسان جنوبی با نمایند شیراز  در مسابقات لیگ دسته 3 کشور

حمیدرضا قیطاسی ادامه داد: در هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم کشور تیم استقلال نوین نوفرست به مصاف تیم هلال احمر گراش شیراز  رفت که با توجه به نود دقیقه تلاش دو تیم به تساوی رضایت دادند و به کسب یک امتیاز راضی شدند.

 وی اذعان داشت: به دلیل نداشتن اسپانسر و عدم حمایت مسئولان از این تیم نوپا و جوان تاکنون نتوانسته‌ایم چارت بازیکنان تیم را کامل کنیم و فقط برای 12 فوتبالیست این تیم از طرف فدراسیون فوتبال کارت صادر شده است.

در صورت حمایت یک ساله از نماینده استان، 10 سال تضمین ورزشکار می‌کنیم

سرپرست مربی تیم فوتبال استقلال نوین نوفرست با بیان این‎که تمام اعضای تیم فوتبال استقلال نوین نوفرست بومی هستند، خاطر نشان کرد: این تیم  برای نخستین‎بار در مسابقات فوتبال باشگاه‌های لیگ دسته سه کشور  حضور دارد و با توجه به تجربه کم و سن پایین بازیکنان تیم فوتبال استقلال نوین نوفرست تا این مرحله از بازی‌ها نتایج خوبی را کسب کرده است که اگر از این تیم حمایت یکساله شود می‌تواند برای 10 سال پشتوانه فوتبال خوبی برای خراسان جنوبی باشد.

قیطاسی در ارتباط با بازی مقابل تیم هلال احمر گراش  گفت: با توجه به حضور چند ساله تیم هلال احمر گراش شیراز در لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور و تیم استقلال نوین نوفرست خوب ظاهر شد و در عین حالی‎که داور پنالتی تیم ما را نگرفت ولی کسب تساوی برای ما نتیجه بدی نیست.

فدراسیون در مسابقات فوتبال باشگاه‌های لیگ دسته 3 کشور داور ناظر داشته باشد

سرپرست تیم هلال احمر گراش اظهار داشت: گراش شهرستان تازه تاسیسی است که با توجه به استعداد و پتانسیل‌های خوب توانسته است تیم فوتبالی را در حد تیم‌های استان‌های مطرح به لیگ باشگاه‌های کشور تقدیم کند.

محمدجواد آذربارگان در ارتباط با بازی مقابل تیم استقلال نوین نوفرست گفت: تیم ما برای برد به خراسان جنوبی آمده بود و از تیم استقلال نوین نوفرست به عنوان تیم میزبان انتظار داشتیم در مقابل تیم هلال احمر گراش  جدی‌تر ظاهر می‌شد که اگر در مسابقات بعدی خود به همین منوال بازی کند به طور حتم دچار مشکل می‌شود.

وی با بیان این‎که باید از فدراسیون ناظری بر بخش داوری این مسابقه حضور می‌داشت،‌ گفت:‌ داور به بازی اشراف کامل داشت و قضاوت خوبی را از خود نشان داد.

مسئولان خراسان جنوبی از  تنها نماینده استان در لیگ دسته 3 حمایت بیشتری داشته باشند

نماینده فدراسیون بر حسن انجام مسابقه فوتبال لیگ دسته سه کشور در بیرجند اظهار داشت:‌ امسال فدراسیون فوتبال برای بهتر برگزار کردن و صرفه‌جویی در هزینه‌های تیم‌های حاضر در لیگ‌های دسته دو و سه باشگاه‌های کشور،‌ مسابقات را از حالت رفت و برگشت خارج کرده است.

حبیب‌الله بادلیان در ارتباط با مسابقه دو تیم فوتبال استقلال نوین نوفرست و هلال احمر گراش شیراز گفت: با توجه با اینکه خراسان جنوبی از پتانسیل‌ و ظرفیت‌های خوبی به ویژه در ورزش فوتبال برخوردار است، فدراسیون انتظار داشت تنها نماینده فوتبال استان از حمایت بیشتری برخوردار می‌بود و تیم ناقصی را با 12 ورزشکار به مصاف تیم قوی و باسابقه هلال احمر گراش بوشهر می‌فرستاد.

----------------------------

گزارش از علیرضا چاجی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی