•  
  • نجمه، هفدهم دنیا
    رنکینگ فدراسیون جهانی تیراندازی اعلام شد

    نجمه، هفدهم دنیا

    نجمه خدمتی در جایگاه هفدهم رنکینگ جهانی تیراندازی قرار گرفت. ادامه بروید..



ادامه خبر...
تاريخ : پنج شنبه 11 تير 1394برچسب:, | 1:54 | نویسنده : sport-kj

اعلام برنامه تیراندازان در مسابقات جهانی یونیورسیاد کره‌ جنوبی

XT81660064-6543095

برنامه مسابقات جهانی یونیورسیاد کره جنوبی در رشته تیراندازی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، برنامه مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان که در کره جنوبی برگزار می شود در حالی  اعلام شد که نمایندگان کشورمان در رشته تیراندازی با ترکیب ۱۳ ورزشکار، نجمه خدمتی، مه لقا جام بزرگ، مائده سادات امین زاده، مریم طالبی، سارا میرابی ، مهسا اروجی ، فاطمه حسینی، مهیار صداقت، محمد حسین کریمی، محمد رضا سامع، سپهر صفاری ، مصطفی منتظر علیه، محمد رضا محمودی پشت جوخه آتش قرار می گیرند.

یکشنبه۱۴ تیرماه

روز اول مسابقات تراپ مردان

تپانچه ۵۰ متر مردان

تفنگ ۱۰ متر بانوان و فینال

تپانچه ۲۵ متر بانوان

تراپ بانوان و فینال

تفنگ ۱۰ متر مردان و فینال ....



ادامه خبر...
مدير کل ورزش و جوانان استان عنوان کرد:
نتايج بهتر خراسان جنوبي در ورزش هاي انفرادي
خراسان جنوبي - مورخ شنبه 1394/04/06 شماره انتشار 19005

ورزشکاران خراسان جنوبي در رشته هاي انفرادي نتايج بهتري کسب مي کنند.مدير کل ورزش و جوانان خراسان جنوبي در خصوص ميزان موفقيت خراسان جنوبي در ورزش قهرماني به خبرنگار ما گفت: تجربه سال هاي گذشته به ما نشان داده که با وجود کمبودها و فاصله اي که از نظر امکانات با ديگر استان ها داريم، در رشته هاي انفرادي هميشه حرف براي گفتن داريم..



ادامه خبر...
تخصيص 3 ميليارد تومان براي تکميل ورزشگاه 15 هزار نفري بيرجند
خراسان جنوبي - مورخ شنبه 1394/04/06 شماره انتشار 19005

براي تکميل ورزشگاه 15 هزار نفري بيرجند از محل اعتبارات سفر رياست جمهوري 3ميليارد تومان اختصاص يافت.

مسئول روابط عمومي اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبي با بيان اين مطلب گفت: براي تکميل اين ورزشگاه با هزينه هاي فعلي به 5 ميليارد تومان ديگر نياز است...



ادامه خبر...

انتصاب رییس هیأت فوتبال استان به عنوان عضو کمیته جوانان فدراسیون

بنا به گزارش سایت فدراسیون،در پی برخی از انتصاب ها در فدراسیون فوتبال  که  جزو مصوبات جلسه هیأت رییسه فدراسیون در مورخ94/02/17 بوده است،طی حکمی از سوی علی کفاشیان،رییس فدراسیون، علی برات زاده رییس هیأت فوتبال استان خراسان جنوبی بعنوان عضو کمیته جوانان این فدراسیون منصوب گردید.

در بخشی از این حکم آمده است که:

" با عنایت به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و مصوبات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در تاریخ 17 اردیبهشت ماه به عضویت کمیته جوانان منصوب می شوید. امید است با تلاش مستمر جنابعالی و دیگر همکاران، در راستای مسئولیت این کمیته، شاهد ارتقا بیش از پیش فدراسیون باشیم."...



ادامه خبر...
پیگیری های مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از وزارت
عزیززاده مقدم: 22میلیارد برای اتمام طرح های ملی به استان اختصاص یافت

بهرام عزیززاده مقدم ، مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به رویکرد مجموعه ی مدیران استان در ضرورت جذب اعتبارات از مرکز ، با اعلام خبر خوش افزایش 22 میلیارد ریالی تخصیص اعتبارات ورزشی به استان برای اتمام پروژه های ناتمام ورزشی طرح های ملی ، تصریح کرد :در چندین دیدار با سید مناف هاشمی ، معاون توسعه ی مدیریت و پشتیبانی و مدیران این حوزه در وزارت ورزش و جوانان و تبیین شرایط استان ،بالاخره اعتبارات ملی از 30 میلیارد به 52 میلیارد ریال افزایش یافت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان ، وی با بیان اینکه با این میزان اعتبارات ، بسیاری از پروژه های ناتمام اولویت دار از محل طرح های ملی به سر و سامان خواهد رسید ، از طرح های جدید اداره کل برای  پیگیری   منابع ملی در احداث یک باب فضای سرپوشیده استاندارد قهرمانی ، خوابگاه و اماکن رفاهی ورزشی در هر یک از شهرستان های استان خبر داد و خاطر نشان کرد : برای خارج شدن از شرایط فعلی و انزوای جغرافیایی ،چاره ای جز ارتقای زیر ساخت های قهرمانی و  افزایش دانش فنی دست اندرکاران با میزبانی مسابقات بزرگ ملی و بین المللی نداریم و در همین چارچوب فضای  دعوت و جلب همکاری مربیان و مدرسان طراز اول داخلی و خارجی را می بایست فراهم کنیم.
مدیر کل ورزش و جوانان با اشاره به مراودات و ارتباطات حسنه اداره کل با وزارت ورزش و جوانان بر حمایت اداره کل و همت هیئت های ورزشی  در کسب کرسی های فدراسیونی برای فائق آمدن بر معضل غربت جغرافیایی و ایجاد زمینه ی حضور بیشتر ورزشکاران در اردوهای تیم ملی تاکید کرد.



ادامه خبر...
بیست و هشتمین دوره رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان:ترکیب نهایی تیراندازان اعلام شد :

ترکیب نهایی تیراندازان برای حضور در رقابتهای جهانی دانشجویان اعلام شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کمیته فنی فدراسیون با بررسی رکوردها و وضعیت تیراندازان ترکیب نهایی تیم ملی را برای حضور در بیست و هشتمین دوره رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان در کشور کره جنوبی اعلام کرد.

اسامی نهایی این تیم بدین شرح است:

تفنگ بانوان: نجمه خدمتی، مه لقا جام بزرگ، مائده سادات امین زاده، مریم طالبی

تپانچه زنان: سارا میرابی قشونی، مهسا اروجی انویق ، فاطمه حسینی

تفنگ مردان: مهیار صداقت، محمد حسین کریمی ومحمد رضا سامع

تپانچه مردان: سپهر صفاری بروجنی، مصطفی منتظر علیه، محمد رضا محمودی

همچنین این تیم را ماچک لازلو  و محمد زائر رضایی در بخش تفنگ و سکینه خدابنده لو  و امیر حسین صولت در بخش تپانچه هدایت خواهند کرد، دکتر حمید رضا طاهری  نیز سرپرستی این تیم را به عهده دارد.

بیست و هشتمین یونیورسیاد دانشجویان جهان 12 الی 23 تیرماه در کشور کره جنوبی برگزار خواهد شد....



ادامه خبر...
تاريخ : چهار شنبه 3 تير 1394برچسب:تیراندازی94, | 10:24 | نویسنده : sport-kj
تیراندازان برای جهانی آماده می شوند:تمرین در هانوفر برای باکو :

اردوی تیم ملی تیراندازی در هانوفر آلمان برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا اردوی آمادگی تیم ملی تفنگ جهت اعزام به مسابقات جهانی آذربایجان و رقابت‌های توزیع سهمیه المپیک از 28 تیر ماه تا 11 مرداد ماه در شهر هانوفر آلمان برگزار می‌شود.

الهه احمدی، مه لقا جام بزرگ، نرجس امام قلی‌نژاد، نجمه خدمتی و صفیه بیابانگرد در در بخش بانوان  و حسین باقری، مهدی جعفری چویا، پوریا نوروزیان و محمدحسین کریمی در بخش مردان به این اردو اعزام می‌شوند.

برنامه‌های اعزام ملی‌پوشان به اردوی آلمان از سوی فدراسیون قطعی است و تنها ممکن است مشکلات مالی در فدراسیون فرصت برگزاری این اردو را از تیراندازان بگیرد. مسابقات جهانی تیراندازی از  15 مرداد ماه در آذربایجان آغاز می‌شود....

 



ادامه خبر...
تاريخ : چهار شنبه 3 تير 1394برچسب:اسکیت , | 10:17 | نویسنده : sport-kj
« رتبه خوب » ،سهم اسکیت خراسان جنوبی در ارزیابی سال 93 فدراسیون

فریبا محمدیان،رییس فدراسیون اسکیت طی مکاتبه ای رتبه های هیئت های استان ها را بر اساس ارزیابی سال 93 اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان،هیئت اسکیت استان با کسب 529 امتیاز از مجموع هزار امتیاز و احراز « رتبه خوب » در بین 31 هیئت استانی توانست مقام دوازدهم مشترک را به دست آورد.مهدی پاکرو،رییس هیئت اسکیت استان در پی کسب این رتبه،خواستار حمایت جدی تر اداره کل با توجه به وجود استعدادها و برنامه های هیئت برای ارتقای جایگاه استان شد....



ادامه خبر...
تاريخ : چهار شنبه 3 تير 1394برچسب:, | 2:58 | نویسنده : sport-kj
گزارشي از کمبود هاي ورزشي در محدوده مسکن مهر
اينجا هم بيرجند است
سيد حسين حسيني-«تعدادي نونهال و نوجوان در محوطه خاکي کنار مسجد(موقت) که قرار است ساختمان اصلي مسجد در آن برپا شود، در حال بازي واليبال هستند، خط طولي و تور زمين به وسيله بخشي از يک داربست مشخص شده است.فکر اين که هر لحظه ممکن است در اثر برخورد بدن بچه ها با ميله هاي فلزي اتفاقي بيفتد،(که به گفته آن ها تا به حال بارها اتفاق افتاده است) آزار دهنده است. پس از مدتي به بچه ها اعلام مي شود که بايد بساطشان را جمع کنند،گويا يکي از ساکنان از سفر عتبات باز گشته است وبه همراه استقبال کنندگان از سر کوچه به سوي مسجد مي آيند.» نبود مکان مناسب ورزشي در محدوده ...


ادامه خبر...

پیشگامان بیرجند قهرمان لیگ بزرگسالان استان با غلبه بر نوین نوفرست بیرجندشد : درمجموع دو بازی رفت و برگشت این دو تیم تیم بزرگسالان پیشگامان بیرجند توانست با نتیجه 5بر صفر دیدار اول و 2بر صفر دیدار دوم و در  مجموع 7 بر 0 با شکست نوین نوفرست قهرمان لیگ استان و نماینده شایسته خراسان جنوبی در فصل 1394 در لیگ دسته سوم کشور شود و گلزنان این دیدار مرتضی کسرای 2 گل ، آرش محمودی 1گل ،اسماعیل رنگیدن 1گل، مرتضی خدنگی1گل،احسان ساربانی1گل،امین عباسی 1گل وهرکدام از این بازیکنان ارزشمند سهمی در قهرمانی این تیم داشتند. با آرزوی موفقیت برای نماینده شایسته خراسان جنوبی



ادامه خبر...
بیست و هشتمین دوره ی مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان
نجمه خدمتی در مسابقات جهانی کره، تیر می زند

 در حالی عصر دیروز مراسم بدرقه کاروان اعزامی به بیست و هشتمین دوره مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان با حضور وزاری ورزش و جوانان و علوم ،تحقیقات و فناوری در محل دانشگاه خواجه نصیر طوسی برگزار شد که در ترکیب کاروان 83 نفره اعزامی به مسابقات کره جنوبی،نجمه خدمتی ،نماینده شایسته تیراندازی خراسان جنوبی و ایران نیز حضور دارد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان،۸۳ ورزشکار در قالب ۸ رشته بعلاوه ۲۴ نفر عضو کادر فنی، ۱۲ نفر عضو کادر اجرایی و ۲ داور، ترکیب ۱۳۲ نفره کاروان ایران را در این رقابتها تشکیل می دهند...



ادامه خبر...

DSC08935DSC08937DSC08934

تصاویر مسابقات جایزه بزرگ تهران خرداد 94 و حضور یک نماینده از بیرجند احسان سلمانی تفنگ بادی 10متر ... ادامه بروید ...



ادامه خبر...
به همت بخش خصوصی و حمایت اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در شمال شهر بیرجند
عصر فردا، مجموعه ورزشی بیرجند آریا افتتاح می شود

مجموعه ورزشی بیرجند  آریا با برخورداری از مجموعه چند منظوره پینگ پنگ،رزمی ، پیست اسکیت و خانه کودک با 2600 متر مربع فضای رو باز و سرپوشیده، عصر فردا ،یکشنبه 17 خرداد با حضور بهرام عزیززاده مقدم،مدیر کل ورزش و جوانان استان در مهر شهر بیرجند،تقاطع بلوار همت و آیت الله بهجت(ره)برگزار می شود.
 به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان،حسن شبانی ، مدیر عامل مجموعه فرهنگی ، ورزشی بیرجند آریا ،هدف از تاسیس این مجموعه را پاسخ گویی به نیاز جوانان و نوجوانان و خانواده ها عنوان و خاطر نشان کرد:برای احداث این مجموعه که بطور مستقیم 10 وغیر مستقیم 30 نفر در آن مشغول به کار خواهند شد 8 میلیارد ریال هزینه  شده است و اظهار امیدواری کرد: با استقبال  خانواده ها و در آستانه ی فصل تابستان و با توجه به ظرفیت  کاری که  وجود دارد، روزانه  به 500 هنر جو در رشته های مختلف ورزشی خدمات رسانی شود.>>..



ادامه خبر...

تعویق در زمان برگزاری تست داوران استان جهت قضاوت در مسابقات استانی و لیگ های کشوری

 

زمان تست داوران استان از 22 خرداد به 2 مرداد موکول شد..



ادامه خبر...

  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی