تاريخ : سه شنبه 28 آبان 1392برچسب:, | 21:8 | نویسنده : sport-kj

ه استناد نامه شماره 261/13722/12 مورخه 92/8/26 ، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد یک دوره مربیگری درجه A کنفدراسیون فوتبال آسیا را از تاریخ 92/9/19 در تهران با شرایط ذیل برگزار نماید. متقاضیان می بایست ضمن دارا بودن شرایط ذیل حداکثر تا تاریخ 92/8/30 از سوی هیأت فوتبال شهرستان مربوطه در قالب فرم زیر به هیأت استان معرفی شوند.

 



ادامه خبر...
تاريخ : سه شنبه 28 آبان 1392برچسب:, | 21:5 | نویسنده : sport-kj

ضمن تقدیروتشکر از هیأت های فوتبال شهرستانهای استان، بدین وسیله گزارش مختصری از برگزاری مسابقات رده های سنی(امید، جوانان، نوجوانان و نونهالان) برای استحضار تقدیم می گردد. بدیهی است تیم های قهرمان به عنوان نماینده این استان برای مسابقات کشوری معرفی خواهند شد، همانطور که استحضار دارید به جهت برنامه ریزی مطلوب تر و حضور نماینده پرقدرت این استان حداکثر تا تاریخ 92/8/4 نسبت به اعلام آمادگی اقدام درغیر این صورت از قهرمان دوم مسابقات دعوت بعمل خواهد آمد.



ادامه خبر...
تاريخ : شنبه 25 آبان 1392برچسب:, | 22:7 | نویسنده : sport-kj

با عنایت به برگزاری رقابت های لیگ منطقه ای فوتسال بزرگسالان کشوری فصل 93-92 به استناد نامه سرپرست سازمان لیگ فوتسال بدین وسیله زمان و شرایط برگزاری این مسابقات به شرح ذیل اعلام می گردد. بدیهی است نماینده استان پس از برگزاری مسابقات که در نیمه دوم آذر برگزار خواهد شد با در دست داشتن مدارک ذیل به این مسابقات معرفی خواهند شد ...



ادامه خبر...
تاريخ : چهار شنبه 15 آبان 1392برچسب:, | 22:39 | نویسنده : sport-kj

نمايش فوتباليست هاي نونهال استان در حضور سب بلاتر
خراسان جنوبي - مورخ چهارشنبه 1392/08/15 شماره انتشار 18545

گروه ورزش- تيم فوتبال نونهالان زير 12 سال استان در جشنواره اي که امروز در تهران و با حضور سب بلاتر برگزار مي شود به ميدان مي روند.رئيس هيئت فوتبال استان با بيان اين که اين جشنواره با حضور همه استان هاي کشور برگزار مي شود، گفت: براساس سهميه اي که فدراسيون در نظر گرفته است هر استان مي تواند 2 تيم 6 نفره داشته باشد که خراسان جنوبي با ترکيب کامل 12 نفره در اين جشنواره حضور مي يابد.«برات زاده» افزود: اعضاي کميته فني فدراسيون هم در اين جشنواره حضور دارند تا استعدادهاي برتر را شناسايي کنند.وي خاطرنشان کرد: با توجه به اين که انتخاب اين افراد عصاره 18 ماه طرح استعداديابي است، اميدواريم مورد توجه قرار گيرند.وي از باشگاه هاي استان خواست در صورت داشتن بازيکنان مستعد، آن ها را در اختيار آکادمي فوتبال استان قرار دهند.



ادامه خبر...
تاريخ : دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:, | 23:4 | نویسنده : sport-kj

كوبل داوري استان روز سه شنبه 92/08/14 متشكل از آقايان:

  *سيد احمد موسوي داور

  *فرهاد فرهاد پور كمك اول

  *سيد حسين بسكابادي كمك دوم

  *مهدي كاظمي داور چهارم 

مسابقه بين دو تيم : پيام وحدت مشهد  و  كارون خوزستان

از سري مسابقات ليگ دسته دوم كشور (جام آزادگان )را در ورزشگاه ثامن مشهد سوت خواهند زد



ادامه خبر...
تاريخ : دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:, | 15:12 | نویسنده : sport-kj

برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی استان

هیأت فوتبال استان درنظر دارد این مسابقات را براساس سهمیه ها و شرایطی که متعاقباً اعلام خواهد شد در نیمه دوم آذر ماه سال جاری برگزار نماید.



ادامه خبر...
تاريخ : شنبه 11 آبان 1392برچسب:, | 11:22 | نویسنده : sport-kj

مجري طرح استعداديابي فوتبال تشريح کرد:
سرانجام استعداديابي درفوتبال استان
خراسان جنوبي - مورخ شنبه 1392/08/11 شماره انتشار 18541
نويسنده: حسيني

طرح استعداديابي فوتبال از حدود 2 سال قبل در استان آغاز شد و در اين طرح با کمک آموزش و پرورش بيش از 2 هزار نونهال در نقاط مختلف استان ارزيابي شدند.

نفرات برگزيده اين طرح، اين روزها خود را آماده مي کنند تا در جشنواره اي سراسري که قرار است طي هفته جاري با حضور «سپ بلاتر» در تهران برگزار شود، شرکت کنند.

اما اجراي طرح استعداديابي هميشه با واکنش هاي مختلفي روبه رو بوده و عده اي کارآمدي آن را مورد ترديد قرار داده اند.

در اين بين «سيدرضا مهدجو»، سراستعدادياب و مجري اين طرح در استان از همان ابتدا با سرزدن به نقاط مختلف خراسان جنوبي، بر وجود استعدادهاي عالي بين نونهالان منطقه تاکيد داشت.

در حاشيه برپايي نمايشگاه ورزش و جوانان استان فرصتي دست داد تا با او که از برخي رفتارها و واکنش ها در مورد اجراي طرح گلايه مند بود گفت وگويي کنيم.

«مهدجو» با اشاره به برخي بي مهري ها نسبت به اجراي اين طرح مي گويد: البته جامعه ورزش استان هر چند دير ولي سرانجام متوجه اين امر شد که به منظور پيشرفت فوتبال استان بايد اين طرح اجرا شود. ولي اگر اين طرح به گفته مدير کل 5 سال قبل اجرا مي شد شايد الان يک نماينده با بازيکنان بومي در ليگ يک داشتيم...کار جمعي بلد نيستيم

اما يکي از مشکلات فوتبال استان، وجود برخي ناهماهنگي هاست که «مهدجو» طي يک سال و نيم حضور خود در استان متوجه آن شده است و در اين باره توضيح مي دهد که مهم ترين اشکال در استان اين است که هنوز کار جمعي بلد نيستيم و مثلاً برخي افراد مطرح مي کنند که تا فلاني هست من نيستم، در صورتي که ما از ابتدا گفتيم دست همه را به گرمي مي فشاريم و آماده همکاري با همه هستيم.

وي ادامه مي دهد: اين طرح متعلق به من نيست بلکه يک طرح بزرگ استعداديابي و متعلق به استان است.

او با اشاره به مناطق مختلف و دور افتاده استان مانند درح، معدن قلعه زري و خور که به آنها سر زده است، مي گويد: به عنوان کسي که به تمام استان ها سرزده است و آمار بازيکنان نوجوان تا 21 سال کشور را دارد با قاطعيت مي گويم که بعد از خوزستان و تهران، خراسان جنوبي سومين پايگاه استعداديابي فوتبال است...توانايي نونهالان ما از پديده اردبيل کمتر نيست.........



ادامه خبر...
تاريخ : چهار شنبه 8 آبان 1392برچسب:, | 22:29 | نویسنده : sport-kj

تساوي نوين نوفرست در روزي که برد نزديک بود
خراسان جنوبي - مورخ چهارشنبه 1392/08/08 شماره انتشار 18539

حسيني/ تيم نوين نوفرست نماينده استان در ليگ دسته 3 فوتبال کشور در هفته هشتم اين رقابت‌ها در يک بازي خانگي و پر حاشيه در برابر مس کرمان به نتيجه مساوي بدون گل دست يافت. اين 2 تيم در حالي روز دوشنبه گذشته برابر هم صف‌آرايي کردند که مس کرمان يکي از مدعيان صعود به دور بعدي و مقابل تيم نوين نوفرست با ترکيب صددرصد بومي از حداقل امکانات ممکن هم محروم است. به گزارش خبرنگار ما، با وجود اين تفاوت‌ها در نيمه اول 2 تيم بازي متعادلي را به نمايش گذاشتند ولي هيچ کدام موفق به استفاده از موقعيت‌هاي خود نشدند. اين روند در نيمه دوم هم ادامه داشت تا اين‌که در دقيقه 70 بازي داور حکم به اخراج يکي از بازيکنان تيم مس داد. از اين لحظه به بعد هجوم بازيکنان نوين نوفرست روي دروازه حريف افزايش يافت؛ ضمن اين‌که تمرکز بازيکنان و نيمکت تيم مس از هم گسيخت و اعتراض‌هاي مداوم آن‌ها به داور بازي را به دنبال داشت. اما در ادامه و در دقايق 80 و 85 داور بازي 2 بازيکن ديگر مس را از زمين اخراج کرد تا اين تيم 8 نفره به بازي ادامه دهد. حملات گسترده تيم نوين نوفرست در آن لحظات که منجر به پديد آمدن موقعيت‌هاي فراواني شد به علت کم‌تجربگي بازيکنان اين تيم نتيجه‌اي در بر نداشت تا اين‌که در آخرين دقايق بازي داور به نفع تيم نوين نوفرست اعلام ضربه پنالتي کرد؛ هرچند اين اقدام داور اعتراض شديد تيم ميهمان را به دنبال داشت اما بازيکن نوين نوفرست اين ضربه را هم بر دستان دروازه‌بان حريف کوبيد تا به کسب يک امتياز اين بازي خانگي قناعت کنند. سر مربي تيم نوين نوفرست پس از پايان بازي گفت: «در اين بازي بازيکنان ما حداقل 10 موقعيت گل داشتند که نتوانستند از آن بهره ببرند.» سميعيان با اشاره به شرايط تيم خاطرنشان کرد: «با وجود مشکلاتي که داشتيم و با توجه به اين‌که همه بازيکنان ما جوان و حتي نوجوان هستند، در ابتدا خيلي‌ها منتظر بودند تا ما در هر بازي تعداد زيادي گل دريافت کنيم ولي الان با توجه به عملکرد بچه‌ها که از انگيزه خوبي برخوردار هستند همه از ما مي‌پرسند چرا بازي را نبرديد.»



ادامه خبر...
تاريخ : چهار شنبه 8 آبان 1392برچسب:, | 22:25 | نویسنده : sport-kj

خداحافظي داور ملي استان از دنياي داوري
خراسان جنوبي - مورخ چهارشنبه 1392/08/08 شماره انتشار 18539

ابوالفضل عليزاده، داور ملي فوتبال استان در حالي که هنوز يک سال تا پايان سقف داوري فاصله دارد از دنياي قضاوت کناره گرفت. به گزارش خبرنگار ما، عليزاده که سال 78 مدرک داوري درجه يک و سال 87 درجه ملي را کسب کرد سابقه قضاوت در ليگ 2 و 3 فوتبال کشور، ليگ يک و برتر فوتبال ساحلي کشور و مسابقات بين‌المللي فوتبال ساحلي و... را در کارنامه خود دارد.



اجرای حرکات تمایشی باتوپ فوتبال مصطفی عباسی پدیده 18ساله بیرجندی  بمناسبت هفته تربیت بدنی در نمایشگاه بین المللی بیرجند . مکان و زمان:شهرستان بیرجند -خیابان غفاری نمایشگاه بین المللی بیرجند واقع در خیابان غفاری بیرجند روبروی دانشکده فنی حرفه ای پسران ابن حسام بیرجند سالن شماره 2 نمایشگاه بین اللملی بیرجند غرفه هیات فوتبال شهرستان بیرجند.... ساعت شروع 18 منتظر شما ورزش دوستان و همشهری های عزیز هستیم.



تاريخ : دو شنبه 22 مهر 1392برچسب:, | 23:11 | نویسنده : sport-kj

گفت وگو
انتقاد برات زاده از کسب رتبه دوازدهم هيئت فوتبال در استان
خراسان جنوبي - مورخ دوشنبه 1392/07/22 شماره انتشار 18527
 

گروه ورزش-کسب رتبه دوازدهم توسط هيئت فوتبال استان مورد انتقاد رئيس اين هيئت قرار گرفت.

«برات زاده» در گفت و گو با خبرنگار ما درباره اين که چرا اين هيئت از رتبه سوم استان به دوازدهم سقوط کرده است، گفت: هيئت فوتبال گستردگي زيادي دارد و تعداد نامه ها و نمابرهايي که در طول روز داريم از يک اداره شهرستان بيشتر است.

وي افزود: اقدام هاي ما در بحث استعداد يابي به نحوي بود که مسئولان طرح و خودم به همه نقاط استان هم سر زديم و بازتاب به گونه اي بود که هميشه مسئولان فدراسيون از آن استقبال کرده اند.وي ادامه داد: سال گذشته 2 تيم در ليگ 3 داشتيم که هر دو از مرحله اول صعود کردند و در يکي از اين ها ورود بخش خصوصي را داشتيم که حدود 5 ميليارد ريال هزينه کرد.وي با طرح اين سوال که ما با چه کساني مقايسه مي شويم، گفت: اين در حالي است که دليل قرار گرفتن برخي هيئت ها در رتبه هاي بالاتر از ما به هيچ وجه برايمان مشخص نيست... ادامه گفتگو در ادامه خبر....



ادامه خبر...
تاريخ : شنبه 23 شهريور 1392برچسب:, | 13:33 | نویسنده : sport-kj

تیم فوتبال سرخ پوشان بیرجند

قهرمان مسابقات فوتبال امید استان در فصل 93-92 شد...



ادامه خبر...
تاريخ : پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:, | 21:29 | نویسنده : sport-kj

نتایج روز دوم مسابقات فوتبال امید استان

فصل 93-92



ادامه خبر...
تاريخ : چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, | 21:14 | نویسنده : sport-kj
تاريخ : دو شنبه 18 شهريور 1392برچسب:, | 15:33 | نویسنده : sport-kj

برنامه مسابقات فوتبال قهرمانی امید استان

فصل 93-92



ادامه خبر...

  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی