تاريخ : دو شنبه 23 تير 1393برچسب:, | 1:18 | نویسنده : sport-kj
  • تفاهم‌نامه همکاری بین فدراسیون فوتبال کشورمان و وزارت آموزش‌ و پرورش به امضا رسید.
    22 تیر 1393


ادامه خبر...
نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص دیدار تیم ملی ایران و آرژانتین و اردوی تدارکاتی تیم ملی امید به نکاتی اشاره کرد.

1 تیر 1393



ادامه خبر...

 

 

 

 

 

جهت مشاهده بیوگرافی سیدمهدی رحمتی دروازبان اسبق تیم ملی ایران به ادامه خبر بروید ...



ادامه خبر...
تاريخ : چهار شنبه 15 آبان 1392برچسب:, | 22:37 | نویسنده : sport-kj

درددل هاي بانوان فوتباليست
خراسان جنوبي - مورخ چهارشنبه 1392/08/15 شماره انتشار 18545
نويسنده: حسيني

چندي قبل تيم فوتسال بانوان استان در مسابقات منطقه اي ليگ 3 در سمنان حضور يافت، حضوري که چندان مورد توجه رسانه ها قرار نگرفت. به راستي وضعيت فعاليت بانوان استان در پرطرفدارترين رشته ورزشي به چه صورتي است؟

براي يافتن پاسخ اين سوال در ميز گردي با حضور نايب رئيس هيئت فوتبال بانوان و دو نفر از دست اندرکاران به بررسي شرايط فوتبال و فوتسال بانوان استان پرداختيم...



ادامه خبر...
تاريخ : چهار شنبه 8 آبان 1392برچسب:, | 22:29 | نویسنده : sport-kj

تساوي نوين نوفرست در روزي که برد نزديک بود
خراسان جنوبي - مورخ چهارشنبه 1392/08/08 شماره انتشار 18539

حسيني/ تيم نوين نوفرست نماينده استان در ليگ دسته 3 فوتبال کشور در هفته هشتم اين رقابت‌ها در يک بازي خانگي و پر حاشيه در برابر مس کرمان به نتيجه مساوي بدون گل دست يافت. اين 2 تيم در حالي روز دوشنبه گذشته برابر هم صف‌آرايي کردند که مس کرمان يکي از مدعيان صعود به دور بعدي و مقابل تيم نوين نوفرست با ترکيب صددرصد بومي از حداقل امکانات ممکن هم محروم است. به گزارش خبرنگار ما، با وجود اين تفاوت‌ها در نيمه اول 2 تيم بازي متعادلي را به نمايش گذاشتند ولي هيچ کدام موفق به استفاده از موقعيت‌هاي خود نشدند. اين روند در نيمه دوم هم ادامه داشت تا اين‌که در دقيقه 70 بازي داور حکم به اخراج يکي از بازيکنان تيم مس داد. از اين لحظه به بعد هجوم بازيکنان نوين نوفرست روي دروازه حريف افزايش يافت؛ ضمن اين‌که تمرکز بازيکنان و نيمکت تيم مس از هم گسيخت و اعتراض‌هاي مداوم آن‌ها به داور بازي را به دنبال داشت. اما در ادامه و در دقايق 80 و 85 داور بازي 2 بازيکن ديگر مس را از زمين اخراج کرد تا اين تيم 8 نفره به بازي ادامه دهد. حملات گسترده تيم نوين نوفرست در آن لحظات که منجر به پديد آمدن موقعيت‌هاي فراواني شد به علت کم‌تجربگي بازيکنان اين تيم نتيجه‌اي در بر نداشت تا اين‌که در آخرين دقايق بازي داور به نفع تيم نوين نوفرست اعلام ضربه پنالتي کرد؛ هرچند اين اقدام داور اعتراض شديد تيم ميهمان را به دنبال داشت اما بازيکن نوين نوفرست اين ضربه را هم بر دستان دروازه‌بان حريف کوبيد تا به کسب يک امتياز اين بازي خانگي قناعت کنند. سر مربي تيم نوين نوفرست پس از پايان بازي گفت: «در اين بازي بازيکنان ما حداقل 10 موقعيت گل داشتند که نتوانستند از آن بهره ببرند.» سميعيان با اشاره به شرايط تيم خاطرنشان کرد: «با وجود مشکلاتي که داشتيم و با توجه به اين‌که همه بازيکنان ما جوان و حتي نوجوان هستند، در ابتدا خيلي‌ها منتظر بودند تا ما در هر بازي تعداد زيادي گل دريافت کنيم ولي الان با توجه به عملکرد بچه‌ها که از انگيزه خوبي برخوردار هستند همه از ما مي‌پرسند چرا بازي را نبرديد.»



ادامه خبر...
تاريخ : چهار شنبه 8 آبان 1392برچسب:, | 22:25 | نویسنده : sport-kj

خداحافظي داور ملي استان از دنياي داوري
خراسان جنوبي - مورخ چهارشنبه 1392/08/08 شماره انتشار 18539

ابوالفضل عليزاده، داور ملي فوتبال استان در حالي که هنوز يک سال تا پايان سقف داوري فاصله دارد از دنياي قضاوت کناره گرفت. به گزارش خبرنگار ما، عليزاده که سال 78 مدرک داوري درجه يک و سال 87 درجه ملي را کسب کرد سابقه قضاوت در ليگ 2 و 3 فوتبال کشور، ليگ يک و برتر فوتبال ساحلي کشور و مسابقات بين‌المللي فوتبال ساحلي و... را در کارنامه خود دارد.



تاريخ : چهار شنبه 8 آبان 1392برچسب:, | 22:3 | نویسنده : sport-kj

مجيدي: هر چه دارم از استقلال و هوادارانش است
خراسان جنوبي - مورخ چهارشنبه 1392/08/08 شماره انتشار 18539
نويسنده: گروه ورزش

کاپيتان استقلال که 23 سال فوتبال بازي کرد،‌ عصر امروز و پس از بازي با مس کرمان در ورزشگاه آزادي کفش‌هايش را آويخت. او در روز هفتم آبان که هم شماره پيراهنش است، با استقلال وداع کرد. با توجه به اين‌که ديدار استقلال-مس آخرين بازي خانگي استقلال در نيم‌فصل اول است، مجيدي در استاديوم آزادي و در کنار هواداران استقلال براي هميشه از فوتبال خداحافظي کرد. به گزارش ايسنا، در متن خداحافظي فرهاد مجيدي آمده است: «هيچ وقت دوست نداشتم زمان خداحافظي‌ام را از قبل مشخص کنم. مدتي پيش به اين تصميم رسيدم که امروز روز خداحافظي از فوتبال است. از فردا همان جايي مي‌ايستم که شما مي‌ايستاديد. زير برف، يخ، باران و آفتاب سوزان اما اين‌بار من بايد به شما احترام بگذارم و تشکر کنم، درست همان کاري که شما براي من انجام داديد. تمام خاطره‌ها، خوشي‌ها و لحظه‌هاي تلخي که در طول ساليان حضور در استقلال داشته‌ام امروز جلوي چشمانم هستند. تلخ‌ترين خاطره‌ام «4خرداد 1390» است که روي قلبم حک شده و به هيچ‌وجه پاک نخواهد شد. روزي که در مراسم تشييع جنازه ناصرخان شرکت کردم و در بهشت زهرا(س) براي هميشه از وي جدا شدم. به من حق دهيد که با دشواري از اين پيراهن دل بکنم. هر کدام از ستاره‌هاي آن، مدال‌هايي بودند که همه ما به آن افتخار مي‌کرديم. من به بيشتر آرزوهاي فوتبالي خود رسيده‌ام و دوست داشتم با قهرماني در آسيا از فوتبال خداحافظي کنم اما اين امر ميسر نشد. اميدوارم در آينده به تنها آرزوي دست نيافته ورزشي‌ام در کنار هواداران عزيز برسم.»



ادامه خبر...
تاريخ : چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, | 1:48 | نویسنده : sport-kj

کل​کل فردوسي‌پور با متهمان داربي!

جنجال، جنجال، جنجال. برنامه‌90 پر بود از حاشيه و‌ جنجال. بين مدير، مربي، بازيکن و به خصوص مجري برنامه. شايد جنجالي‌ترين بخش برنامه عادل فردوسي‌پور، بازگردد به بخشي که وي صحبت‌هايي را درباره امير قلعه‌نويي، سرمربي استقلال مطرح کرد. فردوسي​پور درباره قلعه​نويي گفت: «من براي شخصيت حقوقي قلعه‌نويي احترام قائلم.» صحبت‌هايي که مطمئنا بدون‌ پاسخ نخواهد ماند و شايد امير قلعه‌نويي دوباره عليه فردوسي‌پور و برنامه‌اش موضع بگيرد...



ادامه خبر...
تاريخ : یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:, | 1:58 | نویسنده : sport-kj

جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ آزادگان بیست و یکم مرداد ماه برگزار می شود.


ادامه خبر...
تاريخ : چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:, | 10:21 | نویسنده : sport-kj

اولين جرقه به حاشيه رفتن تيم فوتبال ابومسلم زده شد



ادامه خبر...
تاريخ : شنبه 29 تير 1392برچسب:, | 20:7 | نویسنده : sport-kj
 
پايان اردوي ابومسلم در بيرجند:
 

اردوي تيم فوتبال ابومسلم مشهد روز گذشته در بيرجند به پايان رسيد. تيم ابومسلم که از ابتداي هفته گذشته براي برپايي يک اردوي چند روزه به بيرجند سفر کرده بود آخرين تمرين خود را روز جمعه در استاديوم آزادي بيرجند انجام داد.لازم به ذکر است تيم ابومسلم که يکي از ريشه دارترين تيم هاي فوتبال کشور است از چند سال قبل در ليگ دسته يک حضور دارد و اميدوار به صعود به ليگ برتر در سال آينده است.



تاريخ : جمعه 28 تير 1392برچسب:, | 1:8 | نویسنده : sport-kj



 

 

عباس چمنیان سرمربی تیم ابومسلم گفت:پس از اردوی بیرجند 2اردوی دیگر هم داریم

اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال ابومسلم از روز شنبه در بیرجند آغاز شد. سرمربی تیم ابومسلم در این‌باره اظهار کرد: با توجه به فاصله کوتاهی که تا شروع رقابت‌های لیگ دسته یک باقی‌مانده است، تلاش کردیم بازیکنان را به شرایط آمادگی برسانیم. عباس چمنیان افزود: به منظور آمادگی بیشتر بازیکنان، 3مرحله اردو را پیش‌بینی کرده‌ایم که مرحله اول آن را از شنبه در بیرجند آغاز کرده‌ایم. این اردو به مدت یک هفته در این شهر برگزار خواهد شد و در این مدت نیز ما یک بازی دوستانه را با یکی از تیم‌های خوب این شهر انجام خواهیم داد. وی ادامه داد: بعد از این اردو به مشهد بازخواهیم گشت و تمرینات را پیگیری خواهیم کرد و پس از آن، یعنی در نیمه دوم مرداد، دومین مرحله اردوی خود را در شهر بروجرد برگزار خواهیم کرد. چمنیان اظهار کرد: آخرین مرحله اردوی آماده‌سازی ابومسلم را شهریور در تهران برگزار خواهیم کرد و در این اردو نیز چند بازی تدارکاتی را انجام خواهیم داد تا بازیکنان را به شرایط ایده‌آل برسانیم...


تاريخ : پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:, | 2:39 | نویسنده : sport-kj

آغاز اردوی تدارکاتی تیم بزرگسالان ابومسلم خراسان از روزشنبه 22تیر1392 ساعت 17دراستادیم آزادی بیرجند



  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی